Oferta


Quixi Media poprzez działalność wydawniczą pomaga swym Klientom osiągnąć przewagę konkurencyjną w zakresie pozyskiwania nowych kontrahentów, budowania lojalności, zwiększania świadomości marki oraz jej wzmacniania. Nasze publikacje wykorzystywane są także jako narzędzia komunikacji wewnętrznej z pracownikami firmy lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie i służą: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu i budowaniu kultury firmowej.


Oferowane przez nas usługi łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawnictwa, studia fotograficznego, redakcji, a także drukarni.

 

Albumy branżowe

Specjalizujemy się w wydawaniu publikacji albumowych charakteryzujących kluczowe sektory polskiej gospodarki. Nasze pozycje powstają we współpracy z izbami gospodarczymi, organizacjami pracodawców, samorządami zawodowymi oraz środowiskami naukowymi. 

...dowiedz się więcej

Monografie - historia firmy, marki, instytucji

Profesjonalna monografia firmy, marki czy instytucji, będąca rozwinięciem klasycznej „brand story”, to potężne narzędzie marketingowe. I nie chodzi tu o nudną pracę historyczną opatrzoną ogromną ilością przypisów, lecz ciekawie napisaną i bogato ilustrowaną opowieść pełną anegdot, osobistych odniesień i zwrotów akcji. 

...dowiedz się więcej

Publikacje turystyczne

Wydajemy autorskie, wielojęzyczne, bogato ilustrowane publikacje turystyczne (przewodniki i albumy). Wyjątkowe, bowiem oparte na kompletnie nowatorskiej filozofii, uwzględniającej rewolucję informacyjną jaką przyniósł Internet i nowe media. Nasza recepta na sukces to: świetne fotografie, krótkie, porywające teksty, rzetelne informacje, opis osobistych doświadczeń, wykorzystywanie kodów QR do geolokalizacji. I co najważniejsze, naszych publikacji nie da się kupić w żadnej księgarni! Przyjęliśmy bowiem koncepcję dystrybucji poprzez biura podróży, hotele i punkty informacji turystycznej.

...dowiedz się więcej 

Wydawnictwa promocyjne

Kilkanaście lat działalności pozwoliło nam zdobyć olbrzymie doświadczenie w zakresie kreowania i produkcji wydawnictw promocyjnych niezbędnych w każdej firmie. Naszym kapitałem jest zgrany, interdyscyplinarny zespół specjalistów: plastyków, mistrzów pióra, fotografów, redaktorów, edytorów, ekonomistów, marketerów. Dzięki niemu wiemy, jak stworzyć atrakcyjne plastycznie, interesujące merytorycznie i skuteczne ekonomicznie wydawnictwa promocyjne: katalogi produktów, foldery firmowe, biuletyny korporacyjne, kalendarze, plakaty, informatory. 

...dowiedz się więcej

 

Książki mają się dobrze!

 

Mądrość łacińskiej sentencji: verba volant scripta manent (słowa ulatują, pismo pozostaje), oparła się wszystkim modom i rewolucjom kulturalnym. Niemal każdego dnia zachłystujemy się możliwościami wirtualnego świata, korzystamy z jego udogodnień i dajemy się prowadzić po meandrach różnych jego aplikacji. Gdy szerokim strumieniem płyną do nas e-booki, można odnieść wrażenie, że po blisko sześciu wiekach od wynalezienia przez Gutenberga ruchomej czcionki i stworzenia pierwszego wydawnictwa książkowego, nadejdzie era likwidacji księgarń i zamykania bibliotek…

 

 

Popularność elektronicznych książek, czy stadne zachowania entuzjastów nowoczesności, wcale nie muszą oznaczać kresu dzieł drukowanych. Wydawnictwo Quixi Media, z niesłabnącym powodzeniem działa w branży od ponad 17 lat wydając pozycje prezentujące historię i współczesność kluczowych branż polskiej gospodarki. Bogactwo wiedzy merytorycznej, w tym i historycznej, elastyczność w podejściu do indywidualnych życzeń klientów, a także odpowiednio dobrane ilustracje i możliwość wydań wielojęzycznych, w połączeniu z kunsztem edytorskim sprawiają, że publikacje cieszą się dobrą sławą. Dodatkowo - nie obrażając się na współczesność - każde wydanie książkowe wspierane jest specjalnie opracowanym serwisem internetowym.

 

 

Rosnące zainteresowanie kolejnymi edycjami albumów umacniają nas w przekonaniu, że warto tę działalność rozwijać, także ku pożytkowi społecznemu. Potwierdzają to prowadzone od lat w wielu krajach, m.in.: Wielkiej Brytanii, Norwegii, Szwecji, Kanadzie, badania porównawcze na temat przyswajania wiedzy za pośrednictwem książek drukowanych i e-booków. Wnioski końcowe badaczy problemu nie pozostawiają cienia wątpliwości, że informacje pochodzące z tradycyjnej książki zostają w głowie dłużej, a sam proces czytania jest głębszy i bardziej angażujący wyobraźnię, niż w przypadku śledzenia tekstu w wersji elektronicznej. Papierowy tekst znacznie silniej wpływa na nasze emocje i zaangażowanie w jego treść, natomiast czytanie e-booków lub treści w Internecie bardziej męczy i podlega rozpraszaniu (podobno co trzy minuty ulegamy pokusie łączenia się z Facebookiem, Instagramem czy pocztą…).

 

 

Naukowe argumenty na rzecz wyższości książek drukowanych nad ich e-wersjami najwyraźniej przedłużą żywotność słów Monteskiusza: książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek sam dobiera. Można więc – stosunkowo łatwo - znaleźć się w doborowym gronie, wystarczy zamówić u nas opracowanie przedmiotowego albumu.   

 

 

Zapraszamy do współpracy!