Zarząd

 

Antoni Bochen - prezes zarządu

Wydawca, miłośnik historii gospodarczej Polski, praktyk marketingu narracyjnego. Od 2008 roku stoi na czele zespołu Quixi Media. Interesuje się skutecznym wykorzystaniem narracji w komunikacji, marketingu, kształtowaniu postaw i podejmowaniu decyzji. Jego fascynacja dziejami polskiej gospodarki zaowocowała wyjątkowymi popularno-naukowymi publikacjami, które znalazły uznanie zarówno wśród ekspertów, jak i zwykłych czytelników.

„Dlaczego historia gospodarcza jest tak fascynująca? Ponieważ zadaje wiele intrygujących pytań: co sprawia, że jedne narody są bogate, a inne biedne, czy rozwój kolei żelaznych rzeczywiście miał wpływ na wzrost gospodarczy Ameryki w XIX wieku oraz co się stało, iż zaledwie w ciągu jednej dekady zniknęły branże, które istniały 500 lat? Jak to możliwe, że pomimo międzynarodowej pomocy na niespotykaną dotąd skalę, jeszcze nigdy tak wielu ludzi nie umierało z głodu, chorób lub w wyniku konfliktów zbrojnych? I skoro jedne narody są bogate, a inne biedne, to dlaczego te ubogie nie zastosują metod i polityki, dzięki którym zamożniejsze potrafiły się wzbogacić?” - AB


Kontakt: antonibochen@gmail.com lub 662 666 454

 

 

Jacek Wiśniewski - dyrektor ds. rozwoju

Pedagog z wykształcenia, wydawca z wyboru. Od 1994 roku związany z mediami, wydawnictwami i poligrafią. Doświadczony menedżer z 20. letnim stażem. Specjalista w zakresie procesów zarządzania zmianą. W Quixi Media odpowiada za koordynowanie i realizowanie całokształtu działań związanych z kreowaniem przyszłości firmy oraz komercjalizowania poszczególnych tytułów. Koordynuje wszystkie działy, wpływając bezpośrednio na sposób ich funkcjonowania. 

 

„Współczesny świat pędzi. To co wczoraj było świetnym rozwiązaniem, dzisiaj jest bezużyteczne. Owe procesy dotyczą także przedsiębiorstw. Podstawowym warunkiem zmiany jest dobra diagnoza. Istotne jest także zrozumienie, że cykl zmian nie następuje wg jakiegoś gotowego schematu. I nie zawsze prowadzi do przewidywalnych rezultatów!” - Jacek Wiśniewski


Kontaktjwisniewski@quixi.pl lub 512 945 503

 

 

 

Piotr Wozniak - dyrektor marketingu

Ekonomista, marketer, PR-owiec, strażnik marki Quixi Media. Doświadczenie handlowe i menedżerskie zdobywał między innymi w TVP. Specjalista w zakresie wdrażania marketingu narracyjnego i reklamy natywnej. Jego domeną jest custom publishing, czyli wykorzystywanie działań wydawniczych w celu osiągania przewagi konkurencyjnej, głównie poprzez  zwiększanie świadomości marki oraz jej wzmacnianie. Prowadzi badania w zakresie kreowania i popularyzacji marek narodowych. Autor misji firmy i jej hasła przewodniego: „Quixi Media - promocja reputacji”.

 

„Żyjemy w permanentnym szumie informacyjnym. Czytamy tylko nagłówki, jednocześnie oglądamy telewizję, wysyłamy SMS-y i przeglądamy strony internetowe. I ku rozpaczy marketingowców, nauczyliśmy się skutecznie ignorować reklamy. Dlatego, by przebić się z komunikatem do odbiorcy potrzebne są interesujące i wartościowe treści. Ludzie wolą bowiem ciekawe artykuły od reklam” - Piotr Woźniak


Kontaktpwozniak@quixi.pl lub 722 856 846

 


Jerzy Tomaszewski - dyrektor handlowy

Wyjątkowy menedżer z olbrzymim bagażem doświadczeń. Stanowiska kierownicze piastuje od ponad 40. lat! Teoretyk i praktyk w zakresie procesów handlowych B2B. Specjalista w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii handlowych. Znawca technik negocjacyjnych i twórca zasad profesjonalnej obsługi klienta. Autor licznych publikacji specjalistycznych, między innymi na temat współczesnych koncepcji motywowania pracowników działów handlowych. Prowadzi wykłady dla młodych adeptów sprzedaży. Uwielbia bezpośredni kontakt z klientem i aktywnie wspiera zespół handlowy Quixi Media.

 

„Największą pułapką dla szefa sprzedaży jest próba zarządzania strukturami handlowymi z cienia własnego gabinetu. Gdy armia idzie na wojnę, żołnierze chcą widzieć swojego generała na polu walki, a nie schowanego w bezpiecznym sztabie” - Jerzy Tomaszewski


Kontaktjtomaszewski@quixi.pl lub 501 47 67 54

 

 

 


Mariusz Dzióbkowski - dyrektor wydawniczy

Logistyk, menedżer, wydawca, specjalista BTL. Absolwent Bydgoskiej Szkoły Wyższej. Swą przygodę z marketingiem rozpoczął w 2003 roku w firmie Dystrybucja Polska gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery, począwszy od kierownika regionu, na prezesie zarządu skończywszy. Rynek drukarski nie ma przed nim tajemnic. Doskonale czuje się w roli kreatora publikacji branżowych. Ceni sobie osobisty kontakt z klientami, dlatego niezwykle trudno zastać go za biurkiem.

 

„Menedżer, bez względu na branżę, nie może siedzieć za biurkiem z założonymi rękoma i groźnym spojrzeniem. Musi zmierzyć się z rynkiem, poznać potrzeby klientów, odwiedzać podwykonawców i motywować pracowników” - Mariusz Dzióbkowski


Kontakt: dziobkowski@quixi.pl lub 600 041 444




 


Rafał Dworczak - dyrektor ds. komercjalizacji 

Specjalista content marketingu i marketingu internetowego. W zakresie zainteresowań: marketing automation, social media, kampanie SEM, pozycjonowanie SEO, e-commerce, content marketing. Zwolennik teorii przewagi wartościowych treści nad formą. Handlowiec i szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach i praktyczną znajomością procesów biznesowych średnich i małych przedsiębiorstw. 

 

„Problem z handlowcami jest taki, że klienci ich nie cierpią. Dlaczego? Bo najczęściej wpisują się w stereotyp handlowca: są wygadani, ślicznie odziani i za wszelką cenę chcą sprzedać. Prowadząc warsztaty i szkolenia namawiam handlowców, żeby byli normalni, zwyczajni, prawdziwi. Żeby byli sobą. Klienci to cenią” - Rafał Dworczak


Kontakt: dworczak@quixi.pl lub 731 195 042

 

 



Janusz Kaczmarek - koordynator projektów

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Specjalista w zakresie problematyki wpływu regulacji prawnych na swobody obywatelskie oraz zagadnień: prawa autorskiego, prawa pracy oraz prawa zamówień publicznych. Praktyk badający wykorzystywanie NLP oraz nowoczesnych środków przekazu w marketingu. Dziennikarz, recenzent i publicysta lokalnych mediów i ogólnopolskich portali internetowych. Od 2014 r. zatrudniony w Quixi Media na stanowisku koordynatora projektów. Ceni sobie bezpośredni kontakt z klientami firmy.


„Zauważam, że w dobie chaosu informacyjnego, zanika potrzeba rzetelnej i wartościowej publikacji. Staram się to zmienić. Zarówno poprzez pracę zawodową, jak i popularyzowanie czytelnictwa. Na każdą skalę” - Janusz Kaczmarek


Kontakt: kaczmarek@quixi.pl