Publikacje turystyczne

Przewodniki i albumy fotograficzne

Wydajemy autorskie, wielojęzyczne, bogato ilustrowane publikacje turystyczne (przewodniki i albumy). Wyjątkowe, bowiem oparte na kompletnie nowatorskiej filozofii, uwzględniającej rewolucję informacyjną jaką przyniósł Internet i nowe media. Nasza recepta na sukces to: świetne fotografie, krótkie, porywające teksty, rzetelne informacje, opis osobistych doświadczeń, wykorzystywanie kodów QR do geolokalizacji. I co najważniejsze, naszych publikacji nie da się kupić w żadnej księgarni! Przyjęliśmy bowiem koncepcję dystrybucji poprzez biura podróży, hotele i punkty informacji turystycznej.




Oferta dla hoteli

Papierowe formy promocji to nie przeżytek!

Coraz więcej hoteli przenosi swoją promocję wyłącznie w wymiar elektroniczny. Minimalizuje nakłady na druk, rezygnuje z tradycyjnej ulotki czy folderu, ograniczając się do przekazów opartych na e-nośnikach.

 

Czy warto zatem całkiem rezygnować z drukowanych materiałów reklamowych?

Odpowiedź jest prosta: nie warto!

 

Nie dajmy się zwariować

Pokolenie dzisiejszych 20-latków nie obejdzie się bez smartfona. Jest non stop podłączone do portali społecznościowych, bo tam też są ich znajomi. Ma jednak niską siłę nabywczą. 30-latkowie - niezależnie czy są singlami, czy mają już rodziny i małe dzieci - równie płynnie poruszają się w świecie wirtualnym jak ich młodsi koledzy. Mają wyższą siłę nabywczą, jednak nie mają czasu na wypoczynek.

 

40-latkowie i 50-latkowie mający podobne doświadczenia, dysponują potężną siłę nabywczą. W większości płynnie poruszają się w świecie wirtualnym, ale bardziej cenią sobie rzeczywistość w „realu”. Rozumieją już, że świat to coś więcej niż Internet, że liczą się emocje i przeżywanie „tu i teraz”. Wiedzą, że przyjaciołom, współpracownikom, znajomym, rodzinie - łatwiej i skuteczniej jest podarować folder hotelu niż „link” do jego strony internetowej.

 

60-latkowie i starsi, korzystają nierzadko z nowoczesnych narzędzi, częściej jednak wymieniają się artykułami z gazet i czasopism. Wystarczy zaznaczyć tekst i oddać pismo znajomemu. Podobnie postąpią z folderem ośrodka wypoczynkowego. A jak zaprezentować przyjacielowi stronę internetową hotelu, w którym spędziło się wakacje? Dać komputer? Pożyczyć tablet?

 

Jak widać potrzeba drukowanych materiałów promocyjnych wzrasta wraz z wiekiem gości oraz prestiżem hotelu. 

 

Druk ma się dobrze

Zastanówmy się w jaki sposób obecnie rozprowadzane są drukowane materiały promocyjne hotelu? Większość z nich jest dostępna w recepcji i w pokojach hotelowych, a więc gdy ich odbiorca jest już w obiekcie. Pewien odsetek jest wysyłany na życzenie klientów pocztą tradycyjną. Część folderów stanowi wyposażenie stoisk targowych i sponsorskich. Pozostały nakład trafia zwykle do biur podróży.

 

Jeśli hotel przyjmuje rocznie 10.000 gości, to tym samym zyskuje dziesięć tysięcy potencjalnych ambasadorów - „nosicieli” informacji o nim. Jeśli połowie z nich na tyle spodoba się hotel, że zechcą polecić go swoim bliskim to znaczy, że 5 tysięcy osób - o ile nie znajdzie folderu reklamowego w swoim pokoju - poprosi o niego w recepcji podczas wymeldowania. Po otrzymaniu go, z pewnością przekażą dalej - wraz ze swoim pozytywnym komentarzem. Tym sposobem kolejne 5 tysięcy osób zapozna się  z folderem i dowie się o hotelu z „pierwszej ręki”, od osób zadowolonych z pobytu w jego gościnnych progach.

 

Trudno zignorować tak potężne narzędzie promocji!