Praca

Wydawnictwo Quixi Media poszukuje kandydatki lub kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. samorządów

z Bydgoszczy lub okolic do 50 km

Do zadań pracownika należeć będzie nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z włodarzami gmin, miast, powiatów oraz oferowanie im naszych usług wydawniczych. Niezbędne będą e-maile, kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania w terenie. Żeby sprawdzić się na tym stanowisku, trzeba posiadać łatwość nawiązywania kontaktów oraz lubić ludzi. W tej pracy doskonale radzą sobie osoby z bogatym bagażem doświadczeń, dlatego mile widziani będą kandydaci po 50-tce.

intro image
split image

 

Nasi klienci

  • samorządy lokalne

Co sprzedajemy?

  • usługi wydawnicze

Zakres obowiązków

  • sporządzanie ofert
  • kontakty e-mail 
  • negocjacje telefoniczne
  • spotkania w terenie z wójtami, burmistrzami, starostami

Wymogi wobec kandydata

  • prawo jazdy kat. B
  • sprawna obsługa programów biurowych
  • doświadczenie w sprzedaży B2B lub B2G
  • znajomość marketingu i technik negocjacyjnych
  • wiedza na temat funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • zamiłowanie do literatury, etnografii, historii 
  • mile widziane kandydatury osób w każdym wieku, także po 50 roku życia

Wynagrodzenie w okresie próbnym

  • stałe miesięczne wynagrodzenie podstawowe 4.000 zł "na rękę" + prowizja 5% "na rękę" od sprzedaży

Zatrudnienie 

  • w zależności od preferencji kandydata: umowa o pracę, umowa-zlecenie, kontrakt (działalność gospodarcza)

Rekrutacja

  • CV + aktualne zdjęcie prosze przesłać na adres: biuro@quixi.pl
  • skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami
background-item
Bądźmy w kontakcie!

Jubileusz firmy? Rocznica nadania praw miejskich? Impreza? Targi? Konferencja? Potrzebny oryginalny pomysł na prezent? Doskonale, bowiem oferujemy unikalne rozwiązania:

  • publikacja jubileuszowa, monografia firmy lub gminy
  • personalizowana książka, jako upominek reklamowy
  • unikalne antologie legend 
  • Pocztówki dźwiekowe©
  • AudioPuzzle©®
Kontakt
Bądźmy w kontakcie!